بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَٰئِکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبِیِّینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِینَ  وَحَسُنَ أُولَٰئِکَ رَفِیقًا

در غم جان‌سوز برادر عزیزی هستیم که رفیق شهدا و همنشین فقرا بود...
خادم خانواده های شهدا و رزمندگان، شاگرد مکتب حاج قاسم و سرباز امام و انقلاب که قریب به بیست سال در عرصه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت مجاهدت داشت و در این سالیان اخیر نیز به دستور مقام معظم رهبری در عرصه های مهمی همچون «جبهه سازی»، «اجتماع قلوب» و «خدمت رسانی به مردم» تلاش خالصانه و خستگی ناپذیری داشت.
فقدان ناگهانی برادر عزیزمان، حاج احمد یلالی بسیار سنگین و طاقت فرسا بوده و جای خالی او به سادگی جبران شدنی نخواهد بود.
امیدواریم پروردگار یکتا توفیق بدهد که راه او، که همانا راه شهدا بود، پرقدرت ادامه یافته و عَلَم پیروی از ولایت نیز هیچ‌گاه بر زمین نماند.
جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برخود واجب دانسته ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده‌ی مکرم این مجاهد خستگی ناپذیر، دوستان و آشنایان و تمامی فعالان فرهنگی شهر و کشور، از زحمات بزرگوارانی که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات این برادر آسمانی و رزمنده جبهه فرهنگی انقلاب مشارکت داشتند تشکر و قدردانی کند.
ان شاء الله بتوانیم در کنار یکدیگر طریقت او را با توسل، امید، تلاش مضاعف و اجتماع قلوب ادامه داده و در مسیر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم و طلوع خورشید عظمای ولایت قدمی برداریم.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان آبادان
پائیز۱۳۹۹